Шановні покупці!
Ви можете подати скаргу по Вашому замовленню або просто перевірити склад та поточний стан замовлення.
Загальний Порядок надсилання та розгляду скарг:
- Надсилання та розгляд скарг можливий виключно на отримані та сплачені замовлення.
- Ви можете відправити скаргу протягом 3-х годин з моменту отримання замовлення.
Порядок надсилання скарги:
- Заповніть наведену форму щодо обслуговування замовлення.
- Пройдіть процедуру аутентифікації замовника шляхом введення перевірочного коду з SMS-повідомлення.
- На сторінці «Деталі замовлення» у довільній формі заповніть та надішліть форму скарги, зазначивши причини подання скарги.
Порядок розгляду скарги:
- Скарга розглядається протягом 48 годин з моменту її надходження.
- Результат розгляду скарги буде повідомлений покупцю по телефону, зазначеному при оформленні замовлення.
Звертаємо увагу!
Порядок обміну/повернення товару вказаний у розділі Умови продажу, оплати та повернення.