Шрифт:
Колір:

Обслуговування замовлення

Шановні покупці!

Ви можете подати скаргу по Вашому замовленню або просто перевірити склад та поточний стан замовлення.

Загальний Порядок надсилання та розгляду скарг:

  1. Надсилання та розгляд скарг можливий виключно на отримані та сплачені замовлення.
  2. Ви можете відправити скаргу протягом 3-х годин з моменту отримання замовлення.

Порядок надсилання скарги:

  1. Заповніть наведену форму щодо обслуговування замовлення.
  2. Пройдіть процедуру аутентифікації замовника шляхом введення перевірочного коду з SMS-повідомлення.
  3. На сторінці «Деталі замовлення» у довільній формі заповніть та надішліть форму скарги, зазначивши причини подання скарги.

Порядок розгляду скарги:

  1. Скарга розглядається протягом 48 годин з моменту її надходження.
  2. Результат розгляду скарги буде повідомлений покупцю по телефону, зазначеному при оформленні замовлення.

Звертаємо увагу!

Порядок обміну/повернення товару вказаний у розділі Умови продажу, оплати та повернення.